hemskt mycket kul

KUL 1. Pengar faller in på mitt konto som aldrig förr. Fick just hem ett brev där det sätts in 573kr imorgon, för att jag jobbade 1 dag för några veckor sedan. Sådant är kul.
KUL 2. Jag och mina vänner slog ihop våra kloka huvud och beställde biljetter till svergies bästa (snyggaste, charmigaste, välskapta, m.m) komiker. Björn Gustavsson. När? September. Det är kul.
KUL 3. Mamma får nycklarna till lägenheten idag. Så ihelgen ska jag måla. Spännande. Det blir kul.
KUL 4. På fredag ska jag på cirkus. det är kul.

Det är mycket som är på g just nu, allt är kul.
Någonting som också är kul är att idag börjar desperate housewives. de du. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0