hurts

Mår du bra?
Mår du bra när du vaknar av att kunna stiga upp ur sängen på morgonen och tänka, "jag har så mycket kvar. Så mycket att se, uppleva, älska?"

Jag tänker så alldeles mycket fett med sällan.
Drar upp gardinerna och stirrar ut och tänker "det här kommer bli den underbaraste dagen i mitt liv"

Jag är väll redan medveten om att det inte kommer att bli det.
Som att jag går och väntar på att någon ska göra den dagen åt mig.

Imorgon ska jag leva den dagen som om den vore den sista. För man vet aldrig vad som händer i framtiden.
En barndomskompis till mig, hittade inatt, sin pappa död. Han hade ramlat ner från taket.
Henne tänker jag på nu.
Och vilka patetiska problem jag har i jämnförelse med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0