sommar08.

Idag sa en tjej:
"sommaren 2008 kommer bli den bästa. Den kommer bli så underbar, jag känner det på mig."
Alla pratar om sommaren
Alla i hela svergie pratar om sommaren 2008 som kommer fånga dem med en stormvind och som alltid kommer sitta inpräntad i deras minne. Minns ni sommaren 2008? 

Det är sådana förväntningar. Så jävla stora förväntningar. Om man inte lever på sommaren, när ska man då leva? Vart ska man då få sin insperation ifrån och när ska man annars träffa alla underbara människor, om inte på sommaren?

Sanningen är att jag blir rädd. Jag tror det är någonting jag är räddast för i hela stora universum.
Att vara ensam på sommaren. Eller att inte ha kul. Det är ungifär samma sak.
Får stora klumpar i magen, blir nervös och vill helst av allt stoppa tiden.
Jag vill inte vara ensam. Jag vill veta, att allt kommer bli så mycker bättre än vad jag någonsin kunnat föreställa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0