hej

the last days:

...
hjälpt mormor och morfar att flytta

... varit på min kusins Fridas dop


... skrattat för att Clara är söt en tisdags morgon i kyrkan


... väntat på bussar i byxdress(ar)

... sjungit så det stått härliga till på after beachen


... gillat dessa två. Och bilden. (det ser ut som att moa slickar agnes i örat) (och agnes njuter)

... haft släktmiddag.

.... tyckt att min syster varit vacker som en dag!

... och så får man ju inte glömma att jag tagit konfirmationen på köpet.

Just nu känner jag mig alldelses för tom. Alla har åkt och ingenting är kvar. Ett tomt hjärta bara. Försökte hela det genom att gå en lång promenad i solen med älsklingsmusiken i öronen. Men inte ens det funkade. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0