i like a room with a view

image163
cobrasnake.com



jag knarkar honungste. Det bränner i halsen som om någon stoppat ner ett rakblad i den, och varje gång jag sväljer skär det ända ner ifrån tårna. Därför blir det en lugn kväll framför finalen av lets dance som jag aldrig innan sätt, men som alla pratar om.

Igentligen hadejag viljat gå ut och umgås efter en sådan underbar vecka med ledighet jag haft, men det får väll vänta tills imorgon om jag blir bättre. För nu saknar jag mina kompisar. Jag saknar oss alla. Tilsammans. Allihop. Samtidigt. Framför singstar, popcorn och så jäkla sköna skratt.
trevlig fredag, kära vän.

Kommentarer
Postat av: Mia

Snygg bild :)

2008-03-29 @ 11:51:24
URL: http://mialindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0