hej.

image212
mina stjärnsol-glajjor åkte på näsan idag påväg hem. Kände mig som en kändis som kommit fel. Peace halsbandet hängde runt halsen på köpet. Min lärare gav mig bara ett leende som sa "bra att du är dig själv."
och det var jag. haha.

legat och stekt på altanen hela eftermiddagen och läst. Gösta Berlings Saga. Dem använder ord som "förgås" "ve" "avvärj" och ungifär så går den på 367 sidor. kul. nästa torsdag ska den vara utläst och jag har knappt börjat. Det ända som är likt den med dagens samhälle är kärleken. Kärlek har nog alltid varit den samma. Genom alla tider. Ballt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Har frågestund i min blogg, passa på att fråga ngt, ;)

2008-05-06 @ 15:35:27
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0