Cállate, antes de que te mate

hahaha.
sa just "håll käften, annars dödar jag dig" på spanska till en kille (Eidolfan hette han visst.. kan man heta så?) som vi har haft projektarbete med i skolan i över 3 år. Bra att jag har slutat så att mín syrra får ta frekvänserna.. om man nu kan uttrycka sig så. Oj! nu vill den lilla spanske pojken se mig i weebcam också. Synd att jag inte har någon. Och inte känner någon riktig biff till man. Då hade jag kunnat skrämma stackarn på andra sidan jorden riktigt.

nej. nu ska vi inte vara sådana.
(men lite kul är det)

Kommentarer
Postat av: flashinglights

fin fin blogg!

2008-10-07 @ 18:09:50
URL: http://flashinglightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0