1 september

bladen är gula nu, och det går inte längre att bara slänga på sig en tisha och cykla.
Imorse frös jag. Om ben och om armar.
Nu gjorde jag en ny mapp på datorn. Går under namnet höst.

Fryser, det gör jag fortfarande. både innuti och utanpå. Har tänt alla ljusen som går i lägenheten och hör hur bussarna sveper förbi mitt fönster. Jag har en yllemössa på huvudet men jag fryser fortfarande.

I bakrunden hör jag dålig franska. Min syster. Franska är vackert. Även med dålig brytning.
mitt rum är stökigt.
mitt rum är stökigt.
mitt liv är stökigt.

dock, mår jag höstligt bra.


Kommentarer
Postat av: Andrea

hej lina :), rachel bilson här ;)..



Fin blogg du har och söt bild :D,



Lina sa att du hade försökt att ringa mig men jag var förmodligen upptagen just då, men var det något speciellt du ville?

2008-09-03 @ 12:17:57
URL: http://andreafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0