Hjärtans Fröjd.

Jag räknade dina födelsemärken på ryggen en söndagsmorgon i November.
kom fram till.... 4.
4 stycken märken på din rygg.

Ett låg precis på kanten där kalsångerna tar slut, längst ner på ryggen. Ljusbrunt och ganska litet. Jag gav det en kyss och döpte det till Nova.

Ett annat hittade jag om jag följde din ryggrad upp till nakens början, du vet där det börjar fjuna sig av lite hår och man ryser om man kliar lite försiktigt? Jag kysste det. Den lilla pricken som var minde än Nova, Jag döpte det till Saga. Jag kysste saga igen (mest för att jag visste att jag kunde)

De två sista födelsedagsmärkena på din rygg var så små att det nästan var omöjligt att hitta dem om man inte koncentrerade sig till max. Granskade dig riktigt ordentligt. Hittat! Precis på det ena skulderbladet som stack fram genom ditt tunnaa skinn. Två små prickar jämte varandra. Gick inte att dra isär. Precis som hummle&dummle. Kling&kland. Piff&puff. Svart&vitt. Döpte dem till du&jag. Och jag kysste dem sex gånger var

Nova, Saga, Du, Jag.

Då vaknade du och log. Smilegroparna syntes tydligt nu, och du öppnade munnen och sa
"vad gör du?"
jag skrattade till och viskade i ditt öra
"jag har tatuerat dig älskling. Och givit våra framtida barn namn"

Kommentarer
Postat av: Sofia

2008-09-16 @ 16:06:40
URL: http://kallamigsofia.d
Postat av: Sofia

(blev lite fel innan, det ber vi om ursäkt för !)

Du skriver så väldigt väldigt fint ! Tycker det är riktigt roligt att läsa det:)

2008-09-16 @ 16:07:36
URL: http://kallamigsofia.devote.se
Postat av: Andrea

inte bara himla fint, guuuuuuuuud så fint!!!

2008-09-17 @ 23:52:42
URL: http://pehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0