om ett skåp och höns

Jag vet vart du har ditt skåp.
 exakt 13 m ifrån mitt
(jag vet, för jag har mätt lika många gånger som det finns stjärnor på himmlen)

jag vet att du har ditt skåp just där
för jag har sätt dig där några gånger
du och tjejerna skulle man kunna säga
(ja, de där högljudda ledarskapstjejerna ifrån 1:an. Otroligt störande!)

men bara för att du har ditt skåp i en hönsgård betyder inte att du är en av dem
(snarare helt tvärt om. lugn, cool och med ögon som jag vill drunkna i)

ibland tänker jag på din rumpa
hur gud har skapat den
(nej, jag är inte fixerad av rumpor. Tycker bara om din.)
och så har jag sätt den alldeles för många gånger bakifrån och inte kunnat skåda din mun
som säkert är lika gudomlig som rumpan.
(om inte mer gudomlig.)

jag borde titta på idol
(för att sedan kunna dö i alla disskutioner som kommer finnas på morgonpassets matte imorgon, då ingen annan har lust att räkna ut x gånger y minus tre.)
men istället sitter jag här och tänker lite på dig och dig.
för det är ungifär det som betyder lite.
Gör att jag leer lite extra på morgonen och får mig att le..
(just nu. imorgon. och sen.)


Kommentarer
Postat av: jannika

ojoj lina:)

nu ska jag gå 13 m från ditt skåp & lista ut vem denna lyckligt lottade personen är, hihi:) puss på dej

2008-09-05 @ 23:55:54
Postat av: Mira

mycket fint skrivet hördu :)

2008-09-09 @ 15:49:29
URL: http://wrestlers.blogg.se/
Postat av: Linnea

hihhi så romantiskt , haha rumpa har inte tänkt på att han har fin rumpa ;)

2008-09-16 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0