SUPRISE!

Vad heter din bästa vän?: Lina Hansson
Hur gammal är hon?: 15 år. Men ibland tror jag hon är 2.
Vad är hennes favoriträtt?: Philladelfia? Eller typ flygande jakob, som hon och linn fagerström alltid tjatar om är så underbart. Jag tycker det låter fastligt äckligt.
Vad är hennes favorit färg?: Röd
Vad är hennes favorit hobby?: Vistas med mig (a), skriva, chilla utanför ica.
Vad får henne att skratta?: När niko, calle, rickard eller m1 drar ett fult skämt, när jag gör en ful min, allt som är fult helt enkelt.
Vad lyssnar hon på?: Sin inre röst. Och lite "cannonball" typ 100000 gånger om dagen.
Vad gör hon om hon inte får som hon vill?: Slöpper det. (vilket jag inte förstår. Men det kanske är bäst för oss båda. Eller för mig. Eller jag vet inte.)
Är hon morgon sur?: Nej. skulle jag inte påstå.
Kan du hennes hemnummer eller mobilnummer utantill?: Hemnummer "ja, Jeanette" Mobil. Nästan. Ibland. När jag inte druckit vin med anna.
Har hon pojkvän?: Vem vet. Vem vet..
Har hon lätt för att bli sur/arg?: Nej. Bara när man är tasktig.
Hur skulle hon reagera om hon van 34 miljoner?: Reagera? Typ vara ascool, och "kännt det på sig hela dagen"
vad gör hon om hon har en ledig dag?: Äter soppa.
Vad tycker hon om Darin?: Ja, hon tycker han är läcker.              nat
Villken är hennes favorit sport?:Dans. fast jag tycker inte det är någon sport.
Har hon någon gång varit kär?:Ja. Och ÄR.
Säger hon allt till dig?: Typ 99.9% och jag samma.
Vad tycker hon är bäst sommar eller vinter?: sommar. Vem gör inte när det är vinter 3/4 delar av året?
Tycker hon om att dansa?: Ja. Men inte fekkedans. Men "riktig" dans.OCh hon är bra!
Villken kille tycker hon är finast?: Typ. någon tråkig som seth .Eller Erik. (jag kommer få skit)
Vad ska hon göra i hällgen?: Göteborg den lymmlen.
Hatar hon någon?: Ja. Hon hatar Eric Andersson.
Om hon fick åka utomlands, vart hon en ville, vart skulle hon åkt?: Till de drabbade afrikanska länderna och ge dem en massa medecin. Eller till Usa. Och spana in Seth.
Vad ska hon göra i veckan?: Vara LUCIA!
Vad ska hon göra i kväll?: Hon ska dricka en masssa hononugste. Hon SKA det.
Villken är hennes favorit film?: öh. vad hete den nu? Floor dance? Det var något med Dance. Och titanic.
Vad hatar hon mest i hela världen?: När någon sviker. Eller gör något väldigt dummt. Då ruskar hon på huvudet och tar sin cheka väcka på ryggen och går tills man har sprungtit ickapp henne och bjudit på choklad. Då hatar hon inte längre.
Vad skulle hon göra om du slog henne?: Ge igen. Fast jag vinner. Fast hon är starkast. Det hade blivit en cat fight kan jag lova.
Jobbar hon?: No.
Har hon gjort något ricktigt dumt?: Inte vad jag kan komma på. Lina är nog den fredligaste tjejen på denna jord... eller kanske inte. Nej. Eller jo. Hon har sårat mig. Hårt. Men det är förlåtet. Past is past.
har hon skämt ut dig någon gång?: Ja.
När pratade du med henne senast?: Idag.
När såg du henne senast?: Imorse. Och jag tyckte hon var jätte söt! Men dessvärre fick inte hela världen se denna vackra flicka och tänka "hon är bästa vän med lina Lindberg" Och jag hoppas att hon kommer imorgon. Eller att hon stannar hemma och dricker te. Isåfall ska jag överaska henne. Kanske. Suprise. <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Klockren. Förutom att jag ´hatar soppa och inte tycker erik är finast. Han är bra men inte fin.

2007-12-10 @ 21:10:43
Postat av: Anonym

Och jag är inttteee kär!

2007-12-10 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0