läckert!

Beskriv dig själv med en mening!
envis egoist med mycket humor.

Vad har du för roll i din klass?
haha. Stilikon, dåligaste kommentarerna&klämcheka tanten.

Vilket är ditt favorit pojkband?
RAZOLIGHT.

Vad skulle du inte ens göra för 10 miljoner kronor?
Döda någon.

Beskriv den ultimata lördagen!
Konstigaste frågorna jag hört. Men men, jag skulle vakna frisk i en stor vattensäng. Under mig ser jag hur fiskarna simmar, om jag blickar utåt ser jag hela det gyllenblåa havet. Jag tar ett morgndopp och dushar. Sedan kommer min butler och ger mig en stor härlig frulle med en massa frukter, ägg, bacon m.m
Efter det tar jag mig in till staden och köper den dyraste fake väskan jag hittar. Åker hem, lägger mig i en solstol med en drink i handen. Då kommer prinsen gående längs strandkanten, gyllenbrun mage och bruna ögon. Hans hår blåser lite lätt med vinden. Jag leer. Han kommer och bjuder ut mig på middag på kvällen. Sedan får ödet bestämma. Om han är en stropp så sticker jag ut och partar på landets hetaste disco med Linn och Lina. Annars lever vi lyckliga i alla våra dagar. Man fick drömma sig bort en aning va?

Vilken filmkaraktär skulle du enklast identifiera dig med - och varför?
En av älgarna i björnbröder. "jag ser ett TRääääääääääääääD" En aning efter männskligheten och grymt roliga!

Hur ska en kille vara för att fånga din uppmärksamhet
Snygga kläder, Charmig, Rolig, Omtänksam.

Vad handlar dina flesta vita lögner om?
Om saker man säger att man gjort. Fast man igentligen inte har. Och tvärt om.

Vilken är din favorit stad - och varför?
Miami. Disney land. Fast jag har inte sätt Milano och Paris jet. De kommer fånga mig med storm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0