gott och inte så blandat

image12
så var det söndag igen. Och jag måste måste måste verkligen plugga järnet i biologi, men jag har liksom ingen ork alls. Men ibland måste man verkligen kämpa. Som jag fick kämpa igår när jag höll på att somna i Annas soffa och hade typ ingen lust alls att hitta på en dans med Erik. Men kul blev det till slut. Kan kanske se det på samma sätt, om jag kämpar nu, så kanske jag kan få ett bra betyg på Biologi provet imorgon. ja, så får vi se det.

Jag var också på stan igår, och visst var det trevligt, mycket trevligt sällskap, men jag bara måste måste kontrollera mitt köp beroende. Herregud, så var man helt plötsligt 300 kronor fattigare och om jag nu ska överleva både syrrans födelsedag och en långhelg i stkm om två veckor så bara måste jag hålla mig borta från allt vad kläder innebär. Och pengar minst sagt.

trevlig sista dagen på helgen dag.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0