1 december.

Klockan 09.00 ringde verkligheten på dörren. stäng av tänkte jag och följde inte min hjärna denna gången. Utan mitt hjärta. 12.00 vaknade jag av att grann tanten skulle ut och rasta sin hund. Fan. Hur blev klockan tolv?
ta ut ur diskmaskinen
gå en lång lång promenad
dyka ner i skolböckerna
gå till polisen
gå hem från polisen
göra omelett
köpa mjölk och apelsiner
posta brev
förbereda tal om politik

Vet ni vad som gör mig stolt? att jag sitter här, sex timmar senare och kan strycka allt från listan förutom att gå till Polisen. För det vågar jag inte göra själv, utan där måste jag hålla någon i handen för att våga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte normal någonstans

2008-12-01 @ 19:27:40
Postat av: Andrea

älskade vän. vad ska du göra hos polisen :O

2008-12-03 @ 18:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0