29 december

vet inte riktigt vad jag ska skriva ..

men
idag köpte jag mig en egen gitarr

(reaktion
Linn: "OHMYGOD" vill jag veta mer?
Ida: Utan att fråga mig om råd först?
Lina: Om du övar mycket så kanske du kan spela till sommaren ... )
det är två dagar kvar av 2008!!
har på mig en randig tröja
längtar till den 22 augusti 2009 (och 21)
inatt drömmde jag om att jag var i thailand med min pappa och det kom en tsunami.
har olika färger nagelack på mina fingrar
läser en bok som heter naiv. super. som är ganska bra
imorgon tänker jag färga mitt hår och sy lite
idag har jag ätit gröna ärtor (<3) och kalvkött
är pepp inför nyår
tycker om mina vänner. Fast det var kanske ingen nyhet.

Kommentarer
Postat av: lina

det sa jag inte alls!

2008-12-29 @ 21:51:36
Postat av: lina

till lina: om du sa! I FÖRR GÅR KVÄLL. "om du övar kan du collide" jag visste att du skulle kommentera det. oj vad jag känner dig väl gulle

2008-12-29 @ 22:45:33
URL: http://ettlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0