if not for you, the sky would fall.

innan jag åkte iväg tidigt i torsdagskväll så laddade jag in en skiva på mobilen som jag tänkte lyssna på. Där jag satt i ett trångt x200 tåg och följde med blicken tågspåren som man snabbt åkte förbi.
och så kom låten "forever young" med artisten som är mer än älskad. Bob D.

jag och albin gick förbi ett gammalt äldehus också och han sa
"det måste vara jobbigt att vara gammal. Inte kunna bajsa själv."


Om mindre än en månad blir det nytt år.
och det går bara fortare och fortare. Det känns som att man inte hinner blinka innan man vaknar och ska gå upp måndag efter måndag. Jag lägger märke till att jag inte ens har hunnit köpa en julkalender, och hur sjukt är inte det? jag som brukade ha minst tre.

och om jag inte öppnar mina ögon snart, kommer det vara jag som inte kommer kunna bajsa själv.
Glad trejde advent!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0