080808+

januari
skrev jag mycket. Var nog forfarande kär.
drog en sväng till stockholm
och dog lite av kalla sverige minns jag

februari
drack jag mycket chailatte och  
började köpa mycket second hand

mars
drog jag fram saxen och klippte av luggen
grät mycket.
började umgås ganska mycket med linnea

april
började jag passa världens sötaste barn
sydde en röd kjol
1 april skiljde sig mamma och pappa
och bar mycket flyttkartonger

maj
halva maj var vi lediga från skolan, eftersom vi inte fick någon prao. chill
cyklade in i en backspegel a la bridget jones.
Hade ögonen på en skatarpojk
skojade med killen daniel och njöt av solen

juni
slutade 9an och hade samma kväll världens natt nere i en liten rosa stuga nere vid havet
blev på ett ögonblick kär i en kille från helsingborg och ville föralltid lämna halmstad i hans armar
partaj för hagzon 16, gav henne en blommig kjol
spenderade mycket tid av att slurpa i mig cocacola och avnjuta after beachen.

juli
var bästa månaden det här året
hade många mysiga grillkvällar vid stranden
tog jag konfirmationen med ett gäng goa 93or i tylösand
badade i vattenspridare på golfbanor mitt i natten
besökte fina underbara bohuslän

augusti
sålde cyklar på blocket och sedan dess har en arab föjt efter mig
var i köpenhamn och åt spunett socker på tivolli
tog fina bilder på anna en vacker dag
fick världens finaste bok av världens finaste vän
började gymnasiet och fyllde 16 (samma dag)

september
såg håkan på liseberg
och björn gustavsson live på teatern
hann också vara i stockholm och se coldplay!
blev lite smått förälskad
bytade klass och tvättade för första gången i mitt liv

oktober
påbörjade jag mitt sticke
övernattade på flott hotell med kusinerna mina
partajade i båstad
hade maskerad
åkte skriskor
började bli kallad för annika

november
började plötsligt sakna 9an och allt var det innebar något fruktansvärt
hade ett jättekul dygn i malmö och såg hellosaferide
pluggade mest och dog lite

december
besök i huvudstaden. igen!
läste mycket kärlekspoesi och köpte mig en gitarr
började drömma om mallorca med anna
åkte till göteborg och tappade bort ett par skor.


Kommentarer
Postat av: you know bro!

januari:



whooo knoooows!



----------------------------------

hahaha, minnerna ska snart börja.



you know you love me,

xoxo, A

2008-12-31 @ 12:59:02
Postat av: you know bro!

januari:



whooo knoooows!



----------------------------------

hahaha, minnerna ska snart börja.



you know you love me,

xoxo, A

2008-12-31 @ 12:59:21
Postat av: Anonym

whatta år!

2008-12-31 @ 15:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0