hej för tidsfördriv.

jag har sådana dagar.
då jag bara gör listor.
sjukt.
men kul.


vad gjorde du för tio år sedan?
5åring som man var sprang man väll runt med värsta krullet och lekte med Jamie.

vad gjorde du för ett år sedan?
(världens dåligaste minne?) spenderade tid med anna och gick på dans med lina.

fem snask du gillar...
Mandel biskvier, glass, nötter, godis, klementin

fem sånger du kan hela texten utantill på:
slide
varje litet steg
put your hands up for detroit (samma hela tiden, fast det behöver ingen veta)
Mr. cool
?

vad skulle du göra om du var miljonär?
Leva livet med mina vänner. OJ vad jag hade haft det bra. Resa, dansa, dricka drinkar.

tre dåliga vanor:
Säger saker jag tycker rakt ut
Köper aldelles för mycket på impuls
Ser inte positift på allt som har med matte att göra.

fem saker du gillar att göra:
Träna
Sola&Bada
Måla naglarna
Hänga med kompisarna
Dansa

fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Vet inte.

fyra favoritsaker:
du du du dem, <3



HAR DU NÅGONGÅNG
Cyklat utan händer; ja. sedan trillade jag.
Gråtit en hel natt; ungifär.
Druckit så att du spytt; nej
Åkt vattenskidor; no
Åkt rullstol; ja. farfars på sjukhuset. det vad kul
Gjort en bakåtkullerbytta; ja
Köpt godis för över 50 kronor; självklart
Haft träningsvärk; ja.
Önskat att du var det andra könet: ohja.
Velat vara ett djur; en katt. sova hela dagen och äta möss. mums
Tänkt dig en kompis i rosa kanin dräkt; Det första jag tänker på när jag vaknar.
Tyckt Harry Potter varit bra; Svårt. Kanske.
Hatat choklad; ja.

HUR
Svarar du i telefon; hej. det är lina. Eller, Haaaaaaaaaaaj!
Sätter du på dig strumpan; what?
Gör du när du är kär i fel person; tänker på annat. det funkar inte alltid.
Tycker du om "gulbil leken"; jag hatar den.
Mycket pengar har du i plånboken nu: 25 kronoor kanske.
Mycket är klockan när du svarar på detta;20.03
Många kontakter har du på msn; 150 typ.
Fick du detta test; tog det från någon.
Spenderar du en regnig dag bäst; Film, sy, äta, umgås

VAD
Tänker du på just nu: body combat
Tycker du om sushi: har aldrig smakat
Älskar du just nu; att det snart är helg!
Åt du sist; morot
Drack du sist; vatten
Har du för färg på dina trosor just nu; snobben *tönt* rosavita
Är din orginalfärg på håret; någon nyans av brunt
Behöver du just nu; dusha

VARFÖR
Heter du det du heter; för att jag är tjej och min mor och far tyckte om kossanmanet lina.
Valde du dom kläderna du har på dig just nu; för att jag har tränat
Sitter du vid datorn just nu; behöver. typ-
Svarar du på detta test; kul i såhär efter jul.
Är en apelsin orange; den tycker om det. plus att orange är inne. apelsiner är trendsättare.

10 favoriter
Färg: just nu- vitt
Mat: tzatskiki grillat och klyftpotatis
Band: The fray
Film: Notting hIll
Bok: vet ej.
Sport: body combat, afro power<3
Årstid: sommar
Veckodag: fre-lör
Tid på dygnet: 18.00

9 nuvarande
Humör: trött
Smak: söt
Kläder: träningskläder
Nagel-färg: genomskinligt
Tid: 20.14
Omgivning: några kaklande syskon
Irritationsmoment; de kaklande syskonen
Tankar: heeeeeeeeeeeeeeeelg!

8 första
Bästisen: Mimmi
Internet-nick: paha.
Husdjuret: katt
Piercingen: öronen
Kärleken: vi svarar axel
Musiken: markolioo?
Bilen: det kommer bli en ferrari helt klart
Kyssen: psssss. hemlis :*

7 senaste
Drycken: vatten
Bilturen: bil? nyss från träning
Kramen: LINNEA <3
Teve-programmet: the voice imorse
Smset: mamma
Maten: äckel korv och mos
Lektionen: värderingsövning på studietid.

6 har-du-någonsin
Varit kär i en kompis: nja, jag vet inte. kanske.
Brutit mot lagen: vem har inte det?
Blivit arresterad: nej
Nakenbadat: ohja. varje sommar i skärgården.
Varit med på teve: japp
Kysst en främling: mjo

5 vem
Pratade du med senast; elvira
Saknar du nu: dig
Gick du på bio med sist: skolan. och det sööööööööööööög
Ringde du senast: lina :)
Ska du träffa imorgon: classmates

4 saker
Du gjorde igår kväll: lekte hippie och chillade
Du kan höra just nu: majas thi-kuando liknande ljud
Du inte kan leva utan: familj, + lina, linn.
vad gör du när du är uttråkad: gör något kul

2 antingen-eller
Svart eller vitt: vitt
Varmt eller kallt: varmt

1
önskning: ta mig till värme. baraben och en stor fet glass. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0