listoas

nu har det gått ett tag. Och jag rivstartar med en fjortislista, bara för att den här veckan har gåttt som smort och så ska den fortsätta :)

Tio saker om mig
1. Är du singel? - ja.glad sådan
2. Är du lycklig? - svar: nej. Men jag är på g.
3. Är du uttråkad? Nej, jag har massor att göra. Så fråga mig inte varför jag gör detta..
4. Är du ledsen? - nejdå.
5. Är du italienare? - i wish. grymt coola.
6. Är du gravid? - nej.
7. Är du full? - ja. tog någora shots nyss. nat
8. Är du cooling? - den frågan är en oskrivenlag.
9. Är du från irland? nej.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? m

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej. ödet.
2. Har du någonsin blivit sårad? - ja.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? - ehjaa.
4. Har du gillat en tjej utan att berätta det för henne? - ehnej.
5. Har du kysst något inom de två senaste veckorna? - nope
6. Har du haft en hemlig beundrare? - ja. i6års gruppen. [fast teknisktsätt är dem bara hemliga om man inte vet om dem, så jag kan ha haft hundramiljoner hemliga beundrare, fast jag inte vet om det
7. Är du kär? -blanktnej.
8. Vill du gifta dig i framtiden? - kanske.

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? - kärlek.
2. Hår eller Ögon? - hår
3. Katter eller hundar? - jag är ingen djurmänniska. katt.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? -Bästa.
5. Tv eller internet? - internet är kul
6. Coca-Cola eller Pepsi? - ColaC
7. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? - Beroende på läget. just nu-vild utekväll.
8. Pengar eller lycka? - LYCKA. (&pengar)
9. Dag eller natt? - NATT!
10. Msn eller mobil? - mobil

Tio "har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - HHA, jess
2. Brutit ett ben? naj
3. Gjort nåt du ångrar? -  självklart
4. Hoppat Bungee Jump - nejhej
5. Ljugit för någon du tycker om? - ja.
6. Ätit en hel tårta? - Nej. Jag gillar inte bakelser.
7. Gjort bort dig offentligt? - Det är bara början.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? - exexexexexexex.
9. Gråtit när ett husdjur dog? - ja.
10. Velat försvinna? - ja,

10 senaste
1. Telefonsamtalet du gjorde? - Stureskolan ithink.
2. telefonsamtalet du fick? - Pappa
3. Personen du var med? - Linn.
4. Roligaste grejen som hänt? - Killarna i matsalen.
5. Personen du sms:ade? - Anna
6. Du kysste? - pass
7. Du skrev till på myspace? - är inte medlem.
8. Du kommenterade? - Nikolina.
9. Du åt? - En frukt som ligger i papper.
10. Du kramade? - kattaskrället. Nej, kommer inte ihog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0