PUUUUUUUUP

Jag hatar mig själv
att jag hatar mig själv beror på:
att jag hela tiden ska analysera, fundera, prata, om varje liten jävla detalj. Och det är därför jag är så jävla negativ för stunden. För att allt ont äter upp mig innifrån. Allt jag gör, har en nytta om typ 1,2,3 år, så vad spelar allt för roll? Igentligen? Jag måste härda ut dessa åren, och sedan kunna, vaddå? Försvinna från verkligheten, Leva? Tänka på mig själv och skapa det liv jag alltid drömmt om, leva i helvetet några år till för att sedan komma upp till himmlen?
så många frågor. Så få svar. '
BAJS (hejdå på negativa-språket)
och jag bryr mig inte om att hela världen kan läsa.
Jag bryr mig inte om någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0