sjuktglad

Jag älskar att göra saker på impuls. Det är då man skapar sig minnen av alla storlekar. Och nu ska jag resa iväg till ä-holm och ha spa med mina underbara väns. Vad heter det om man är fyra i en grupp? solo, duett, trio ----- (?)
Förra gången våran fyro (som jag nu investerar det ordet i svenska lexikon) gjorde något sådanthär tillsammans så har jag levt på det minnet sedan i sommras. Början av sommaren. Ohja, jag mår toppen med er. Stormtrivs.
Hyrre har partaj hörde jag en fågel viska, så det kanske vankas ditt.
Hur som helst så är jag glad.
Jag har inte mått så här bra på mycker länge.
och jag är glad för mamma och pappa. som är själva hela helgen.
Sjuktglad var ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0