balett

image227


vi är bara
tysta
som om
våra tungor
fastnat

och det
är som om
vi skulle
gå sönder ifall
vi sa fel
men jag säger alltid
fel
och vi
går alltid
sönder

du vet
att jag börjar
få nog
du ser det
i mina ögon
och
jag hör det
i dina ord

det är som
om vi
inte pratar
med varandra längre

och jag vet
att du hatar min
tystnad
för mina ögon
säger alltid
mer än ord

och jag vet
att man ser
när stjärnorna
faller ner där inne
och jag hatar
det också

älskling
jag önskar
jag kunde få ut
ursäkten som ligger
på min tunga
men det är som om
min tunga har
gått sönder
och älskling
du får inte
gå sönder.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad fint!!! och bilden också!

2008-05-16 @ 16:27:13
URL: http://pehs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0