hej igen.


Igår såg jag på tv.
21.00
håkan hellström och de kallar oss artister
han visade upp platser i Göteborg där hans låtar kommer ifrån. Och om inte Håkan är någon gud som finns för att göra jorden lite mer romantisk, så vet jag inte om jag tror på gud.
Om det är någonstans jag hade viljat vara ikväll, så är det på Cirkus, där han spelar ikväll.

och jag slutar inte blogga. Men allt känns liksom så ytligt och jag vill inte ha det så. En av mina favoriter sa till mig idag att hon märkt skildnad på mig på senaste tiden. Blivit lite mer frånvarande och så. Det värsta är att jag inte har någonting att skylla på. Förutom att det är svart dygnet runt utanför fönstret.
Men, vad tycker ni bäst om i bloggen? Vad vill ni ha mer av, någonting som kan bli bättre?
xxxxxxxxx

Kommentarer
Postat av: Rikard

Thank you :) Vad använder du för kamera när du fotar? :)

2008-10-29 @ 18:27:50
URL: http://rikardandreas.blogg.se/
Postat av: Rikard

Hehe okeej, är du en hejjare på photoshop? Jag funderar nämligen på en ny, mycket bättre kamera men jag tycker det är svårt att veta vad man ska ha för någon! :)

2008-10-29 @ 18:42:26
URL: http://rikardandreas.blogg.se/
Postat av: Rikard

Jaa absolut, visst är det svårt att välja, jag tycker fortfarande det är ganska dyrt med kameror men hoppas på att snart ha kunnat spara ighop till en riktigt bra en :) Åh snällt av dig, din kommer jag med all säkerhet att besöka dagligen ockå! :) Jag älskar din bakgrundsbild, och även innehållet såklart :)

2008-10-29 @ 19:52:36
URL: http://rikardandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0