människor är som sånger, jag svär.

Människor är som sånger, det är sant.
Vissa värkar tråkiga från början, men de växer i dina ögon.

Jag, är nog "can't get you out of my head"
Irriterande ibland, men gör att du vill dansa.

Men du, är den ända jag mött som är
"God only knows"
Jag gillade den den första gången jag träffade dig, och
det växer, och växer, och växer

Människor är som sånger, jag svär.
Vissa hittade du som barn, och de är fortfarande där.

Människor är som sånger, har dem sagt.
Vissa vill kräva dina öron, men du hör aldrig en saga två gånger.

En gammal låt, eller en högstadie kompis påminner dig om saker, när du var någon helt annan.
Och God only Knows och du parade ihop oss två.
Jag försöker att inbilla mig att du en dag kommer passera min dörr, och God only knows.

Jag vill trycka play igen, igen och igen, men den enda skildnaden visar sig vara att jag inte kan släppa dragningskraften till dig och God only knows.

Kommentarer
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg :) kommer även lotta ut acne kjolen bach inom snar framtid!

2008-10-28 @ 09:58:07
URL: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: paulina

den var fan bra, jag menar det <3

2008-11-05 @ 10:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0