new.

HEY 2009!!

Min kväll igår var så härlig så härlig. Jag skrattade mig till tårar både en och två gånger. förpartaj@ my place och sedan blev det tåget ner till båstad där allt var på topp. Somnade vid halv fem efter att ha lyssnat på westlife och blivigt instängd i en liten vind. Jag som trodde jag hade kommit ner till skåne-land hade visst fel, för det sista jag hör komma ut ur dans mun är "de e la gött"

Nu ska jag klämma fingrar och fortsätta att glida runt imin randiga pjamas.
Kanske äter kanterna ifrån pizzan jag åt till lunch.





Kommentarer
Postat av: ANNA

LITTLE BOYS WHO PAY WITH FIRE, GET THEIR FINGERS BURNT!

2009-01-02 @ 13:46:48
Postat av: ANNA

jag menar play inte pay , haha

2009-01-02 @ 13:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0