till wire

jag har gjort så jävla mycket dumt i mitt liv.
men jag har alltid varit ärlig och stått upp för vad jag gjort.
det är precis som att jag satt på mig glasögonen och ser vad det står på tavlan som läraren skrivet på.
allt kommer fram så tydligt.
du har inte vågat berätta någonting för mig för att du visste hur jag skulle reagera
hur du känner mig så bra, men endå inte 
har du verkligen, inte för första gången, utan för andra gången 
gått bakom min rygg för att själv lyckas?!





jag är så ledsen just nu så du förstår inte.
men grattis, du vann. du vann allt.
hejdå


Kommentarer
Postat av: andrea

oj, vilket inlägg... men du skriver otroligt fint ... <3



hur mår du?

2009-01-18 @ 11:44:41
URL: http://andee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0